9.7 C
Brno
Pátek, 1 března, 2024
DomůInvesticePoptávka po luxusních produktech stoupá, firmě Moët Hennessy již dochází šampaňské

Poptávka po luxusních produktech stoupá, firmě Moët Hennessy již dochází šampaňské

Date:

Nenechte si ujít

Poznejte Cardano, decentralizovanou kryptoměnu a blockchainovou platformu

Už možná znáte kryptoměnu, která spoléhá na technologii Proof-of-Stakes...

Znáte kryptoměnovou burzu Binance?

Pokud se zajímáte o kryptoměny a způsoby, jak je...

Znáte oblíbené a kvalitní registrační pokladny od Dotykačky?

Je mnoho způsobů, jak si můžeme pomoct k úspěšnějšímu...

Platina

Platina je drahý kov, který se stal stále populárnější...

Navštivte hrady a zámky v Česku, jejich sezóna opět startuje

Po dvou turbolentních letech se u našich západních sousedů...
- Komerční sdělení -časopis

Bohatí spotřebitelé jsou stále ochotni kupovat drahé zboží, i když protivětry v globální ekonomice nabírají na síle.

Fanoušci šampaňského začali po ukončení omezení spojných s pandemií onemocnění COVID-19 slavit s tak nadšením, že výrobci šampaňského Moët Hennessy již došly zásoby. TASR o tom informuje na základě zpráv AP a Bloomberg.

Generální ředitel Philippe Schaus v rozhovoru na Fóru nové ekonomiky v Singapuru pro Bloomberg uvedl, že zásoby některých špičkových značek šampaňského již docházejí a současné období vysoké poptávky interně nazval „bujará 20. léta“.

Dobrou zprávou je, že v novém roce by se měly zásoby oblíbeného moku doplnit.

Po počátečním propadu odbytu v prvních dnech pandemie onemocnění COVID-19 na jaře 2021 hlásí výrobci luxusních produktů velký nárůst prodeje, jelikož se uvolnily zadržované spotřebitelské výdaje.

Francouzský výrobce luxusního zboží LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy) v uplynulých měsících v rámci zisků dokázal překonat odhady analytiků ve čtyřech z pěti hlavních divizí.

I příjmy společnosti Hermés International vzrostly o 24 procent po očištění od kurzových vlivů, a to i přes zvýšení cen produktů.

To ukazuje, že bohatí spotřebitelé jsou stále ochotni kupovat drahé zboží, i když protivětry v globální ekonomice nabírají na síle.

Inflace je klíčovým prvkem nejistoty, řekl Schhaus na akci. Nárůst nákladů na suroviny může znamenat, že společnost zvýší cenu některých produktů o vysoké jednociferné nebo nízké dvouciferné částky, dodal.

Také AP v úterý s odvoláním na nejnovější studii společnosti Bain uvedla, že výdaje na luxus rostou rychleji než kdykoli předtím, protože je pohání zadržovaná poptávka po pandemii i měnící se demografie. Mladší spotřebitelé, kteří patří k různým subkulturám, vyhledávají totiž specifické produkty.

Spotřeba je tak zpět na předkrizových úrovních a zároveň prochází „znovuzrozením“, protože se vytváří nová spotřebitelská základna, která je mladší a diverzikovaná mezi subkultury a etnické skupiny, uvedla Claudia D’Arpiziová, spoluautorka studie.

D’Arpiziová poznamenala také, že sektor je odolnější, než byl během finanční krize v letech 2008 – 2009, kdy prodej luxusních produktů klesl.

Mezi faktory, které učinily luxusní průmysl odolnějším, patří širší zákaznická základna, jakož i pevnější vztahy mezi značkami a spotřebiteli, které se rozvíjejí i prostřednictvím sociálních médií.

Nejvýkonnější jsou vyspělé trhy ve Spojených státech a Evropě, přičemž každý z nich roste přibližně o čtvrtinu. Očekává se, že tržby v USA letos dosáhnou 113 miliard eur, zatímco Evropa s obratem 94 miliard eur se stane druhým největším trhem na světě.

Zánik ruského trhu po sankcích ze strany Západu měl „téměř nulový vliv“, tvrdí studie Bain. Tento trh představoval totiž jen 2% tržeb před válkou na Ukrajině.

Čínští spotřebitelé jsou silnými tahouny prodeje luxusního zboží, i když se jejich celkový vliv snížil v důsledku blokád. Ale objevily se nové silné trhy včetně Jižní Koreje a Mexika.

Nejnovější příběhy

- Komerční sdělení -pr článek